Am decis să ne implicăm în problema furnizării gazelor naturale după ce foarte mulți dintre dumneavoastră s-au plâns la Primărie de tot mai multe întreruperi la rețeaua de gaz. Chiar dacă nu suntem implicați în niciun fel în acesta problemă, am considerat că este de datoria noastră să ajutăm în soluționarea sau în clarificarea acestei situații extrem de grave. Nu este normal ca o familie din Deta să stea mai multe ore fără căldură în casă, la temperaturi de -10 sau -15 grade. Așa cum nu este normal ca odată cu scăderea temperaturilor să nu mai beneficiem de un serviciu esențial pentru orice comunitate dintr-o țară civilizată, un serviciu pe care îl plătim în fiecare lună, nu cu bani puțini. De aceea am trimis o serie de adrese oficiale către firmele responsabile, dar și către Protecția Consumatorului. Așteptăm încă răspunsurile oficiale, dar indiferent de cât de „diplomatic” ne vor răspunde, vom continua demersul nostru pentru a face o serie de analize ale gazului natural furnizat către cetățeni deoarece nu e normal să plătim un gaz de slabă la calitate, plin de apă și impurități, la același preț pe care îl plătesc alți abonați din Timiș care primesc un gaz mult mai curat și mai de calitate, adus din import.