PRIMĂRIA DETA LUCREAZĂ PENTRU DUMNEAVOASTRĂ

Activitatea funcţionarilor publici şi a personalului contractual la Primăria oraşului Deta se desfăşoară în cadrul serviciilor, birourilor şi a compartimentelor. Toate aceste structuri sunt menite să funcţioneze în slujba dumnevoastră şi pentru o administrare eficientă a resurselor oraşului. Ne-am propus ca în paginile Monitorului, să vă prezentăm câte un compartiment al primăriei, alături de principalele sale atribuţii. Credem în transparenţă şi în interesul dumneavoastră pentru activitatea primăriei.

Biroul Urbanism, autorizarea executării lucrărilor şi administrarea patrimoniului.
Acest birou din cadrul primăriei aplică măsurile prevazute de lege referitoare la amplasarea, proiectarea, executarea şi funcţionarea construcţiilor, şi are următoarele sarcini:
* asigură respectarea legislaţiei în vigoare şi a P.U.G.-ului prin eliberarea autorizaţiei de construire
* controlează, constată şi sancţionează încălcarea autorizaţiei de construire sau construirea fără autorizatie
* asigură evidenţa tuturor bunurilor care fac parte din domeniul public şi privat al oraşului
răspunde de intabularea în cartea funciară a tuturor bunurilor aparţinând oraşului
* pregăteşte documentaţiile de închiriere, concesionare sau vânzare a imobilelor din patrimoniul public sau privat al oraşului
* urmăreşte păstrarea specificului oraşului în domeniul arhitecturii şi urbanismului.

Related Post

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support