În luna ianuarie a acestui an mai mulți locuitori ai orașului s-au plâns la Primărie deoarece, în plină iarnă, au rămas fără gaze naturale cu toate că au respectat contractul semnat cu furnizorul și au plătit la timp facturile. Astfel de situații în care cetățenii rămân vulnerabili, la bunul plac al unui furnizor, sunt destul de frecvente în România, motiv pentru care, alături de câțiva colegi din Primărie, am decis să mă implic, la nivel instituțional, deși Primăria nu avea nicio răspundere legală sau de altă natură în acest caz. Am considerat că este de datoria noastră să sprijinim cetățenii, în consecință am trimis mai multe adrese oficiale la care, iată, am obținut un răspuns favorabil. Ca urmare a sesizării Primăriei Deta, Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei a sancționat Delgaz Grid și va urmări corectarea deficiențelor identificate în activitatea acestora. Sper ca până la sfârșitul lunii octombrie, Delgaz Grid să își respecte planul de măsuri asumat în fața ANRE, dacă nu, suntem deciși să mergem până la capăt în demersul protejării cetățenilor în fața unor furnizori care nu înțeleg să ofere servicii de calitate pentru care oamenii plătesc.